Trudno znaleźć kogoś, kto co nieco wie o sztuce aranżowania łazienek i nigdy nie słyszał o markach Margres i Love Ceramic Tiles. Sądzimy, że to wręcz niemożliwie biorąc pod uwagę rozmach z jakim te dwie firmy inwestują w jakość i design oraz jakie rzesze wielbicieli tych marek przychodzą do nas właśnie po ich produkty.
Margres | projekt – + Português Hotel do Mundo |
Margres | projekt – Sala Vip Gol – Aeroporto de Guarulhos |
Margres | projekt – Museu do Choco |
Nie przejdziesz obok nich obojętnie
Obie marki są portugalskie i obie mają wiodącą pozycję na rynku materiałów luksusowych. Trudno się temu dziwić widząc ich projekty oraz innowacyjność rozwiązań: jakościowych i estetycznych.
Przyjeżdżają do nas architekci z różnych stron Polski. Jedni projektują łazienki swoich klientów, inni restauracyjne hole czy hotelowe korytarze. Niezależnie jednak od tego, czy architekci projektują dla osób indywidualnych czy dla dużych przedsiębiorstw wiedzą, że- jeśli klient stawia na jakość- nie da się pominąć podczas wyboru materiałów do realizacji projektu tych dwóch marek.
Margres i Love Ceramic Tiles specjalizują się w produkcji gresów ceramicznych, choć jesteśmy pewni, że „specjalizują” to powiedzieć zbyt mało. Obie marki są liderami w dziedzinie płytek ceramicznych i bardziej kreują trendy, niż są ich odbiorcami. O ile Love stawia bardziej na awangardowość w stylistyce – choć cały czas subtelną i zniuansowaną – o tyle Margres skupia się na wprowadzeniu innowacji w procesie podnoszenia wytrzymałości materiałów, co absolutnie nie znaczy, że kwestia wizualna zostaje pominięta, albo że przynajmniej umniejszono jej znaczenie. Bynajmniej.
Jeśli przyjrzeć się projektom marki Margres trudno nie zwrócić uwagi na umiłowanie klasyki, nawiązania do estetyki naturalnych surowców oraz minimalizm. Margres wiele swoich ofert kieruje do nabywcy, który szuka płytek charakteryzujących się ponadczasowym designem i wytrzymałością, która znajdzie swoje zastosowanie nawet w tak intensywnie używanych przestrzeniach jak lotniska czy hale dworcowe. To co wyróżnia tego producenta to szeroki zakres możliwości chromatycznych w różnych typach produktów, takich jak drewno, cement, kamień i marmur, a także w opcjach wykończenia – naturalnych, błyszczących czy antypoślizgowych.
To co, z kolei, najwyraźniej odznacza ich bratnią markę Love, to produkcja płytek rektyfikowanych czyli takich, które dla efektu jednolitej fornirowanej powierzchni zostały dodatkowo obrobione. Nie da się również przeoczyć- charakteryzujących ich asortyment – dużych rozmiarów płytek, wysokiej jakości obróbki krawędzi bocznych i wyrazistości rysunku. Patrząc na asortyment Love trudno dyskutować z niewątpliwie dużą wyobraźnią projektantów. Widać, że producentom zależy na wywołaniu estetycznych uniesień swoich klientów. Love lubi emocje o czym świadczy ich koncepcja marketingu emocjonalnego, będącego realizacją polityki komunikacyjnej i marketingowej. Idea jest taka, żeby związać ludzi poprzez wspólne uczucia i interpretowanie przestrzeni w kategoriach pobudzeń emocjonalnych. Czy im się to udaje? Twierdzimy, że tak. Love Tiles można prawdziwie pokochać.